نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی
نوشته شده توسط : ناشناس

 

 

سلام  من در  تعجبم وبلاگ های  عشقی را  کنترل نمی کنید در  حالی که وبلاگ من برای ارشاد  جامعه هست کنترل

می شود  مطلبم را پاک می کنید به من می گوید این عکس نزار اون عکس بزار باید  عکس دشمنان وطنم را بزارم تا همه بدانند  بمبارن فرهنگ غرب قرار گرفتیم می خواهند فرهنگ شان را به ما دیکته کنند این دشمنان اسلام با ما کار ندارند فقط با عقیده اسلامی ما کار دارند انسان ادم خوب بد نبینه چه جور بد خوب تشخیص بده چرا مطلب من در باره دختر موسوی را از وبلاگم برداشتید من بجز گفتم اقای موسوی این دختر میوه وزیر فرهنگ اقای خاتمی که تو مشاور عالی ان بودی الان خانه خودت با فرهنگ غرب  خواهد سوزاند عتالله محاجرانی جاسوس انگلیس وزیر فرهنگ خاتمی با همکاری  موسوی خاتمی کروبی این درخت  ها را کاشتند  بدتان میاد میوه ان درخت ها را نشان بدیم  بس چرا حقیقت برمیدارید چرا به  وبلاگ من هر روز

مینوسید از فلان کار بکن فلان کار نکن  امام  علی ع از این جور ادمها حرفش به چاه می گفت اما نمی دانم امام

خامنه ای چاهی در منزل دارد بگد یا مثل ما خانواده شهدا بغض گلوش گرفته  هم از خودی نارحت هستیم  هم از دشمن شما نشان دادن عکس شهید هم بدتان می اید عکس شهید باید نشان داد و در کنار ان مشگلات را باید گفت  باید گفت اهای  جوانان اینها هم جوان بودند ولی زیر فرهنگ غرب نرفتند  الان که با این وضع در خیابان  در خوش گزانی ها شرکت می کنید هم به خودتان ظلم می کنید فرهنگ کشورت خودت می فروشید هم به خون این شهدا ظلم می کنید ایا نشان دادن عکس جوان گمراه  خطا هست   ایا گوش زد کرد  گفتن نوکرتم ابجی دادش این کار ظلم برای  اینده خودت وکشورت  جوانان ما باشعورند خوب هرف گوش می کنند فقط باید کسی  باشون با مهبت  دردل کنه چرا دل امام خامنه  ای را به درد می اورید چرا دل امام عصر را به درد می اوریدبیاید  جوانان   مهربان باشیم

  خواهش می کنم روی پای خود به استید فقط به ابادی کشور تان فکر کنید  اجنبی پرست نباشد خدای نا کرده دل امام عصر ناراحت نکنید نوکرتان داداشتان





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1390/1/31/3 - - گفته است :
سلام خسته نباشید اون مطلبی که گفتی نوشتم کو؟

/weblog/file/img/m.jpg
mohtaram در تاریخ : 1389/12/20/5 - - گفته است :
حرفات کلا بی اساسه

/weblog/file/img/m.jpg
موسوی در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
سلام

اگر اهل طنز هستید ، تلخند 26 را به شما تقدیم می کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: